29. 5. 2015

29. května 2015 v 17:19 | Mai |  JÍDELNÍČKY
Zdravíčko:-)
No, takže po hladovkách a náhlému zvratu jsem přibrala. Přemýšlela jsem o tom, a nechci v tom pokračovat. Chci se najíst jako normální člověk bez výčitek. A chci se vyhnout ZP a Mie. Takže jsem se dneska najedla podle mých potřeb rádoby normálně. Zacvičila si a teď je mi skvěle. Je mi jasné, že po těch hladovkách asi přiberu, ale pevně věřím, že když budu jíst alespoň trošku zdravěji než dnes, ale hlavně pravidelně a ne večer, tak zhubnu. Doufám, že mě motivace neopustí jen co dopíšu tuhle větu. Mějte se.♥

SNÍDANĚ: /
SVAČINA: pribiňák vanilkový = 291 kcal
OBĚD: holandský řízek, br. kaše = asi 430 kcal
SVAČINA: musli tyčinka = 114 kcal
VEČEŘE: ? (snad nic už)

pohyb: 30 min cardio + 10 min protahování = - 341 kcal
dohromady: 493 kcal



Tahle by se chlapům určo líbila. A já už chci být taky konečně takhle pěkná!


♥♥♥

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Alexis. Alexis. | Web | 29. května 2015 v 17:27 | Reagovat

Mas to krasne :)
To ja to dnes podelala, mela jsem zravou.. ale ucinila jsem podobny rozhodnuti jako ty, ze chci jist normalne :)

2 Hanka Hanka | Web | 29. května 2015 v 17:57 | Reagovat

No, idea krásná tak to dotáhni ať to někam vede. Pribináček neznám složení ale tipouji že má spoustu cukrů a málo bílkovin. Navrhuji vyměnit za bílý odtučněný tvaroh s ovocem, nebo bílý jogurt. Já osobně mám ráda tvaroh madeta a  jogurt olma (z nabídky vychází co se týče poměru sacharidy-proteiny-tuky nejlépe).

Na oběd si k řízku nedávej bramborovou kaši ale zeleninu.

Musli tyčinka je ve většině případů opět samý sacharid bez špetky bílkoviny. Vyměň za cokoliv hodnotnějšího. Celkově doporučuji úplně vynechat takovéto tyčinky. Taky jez víc kaloricky ale nejez blivajzy jako toto, ale zeleniinu, ovoce, celozrnné cereélie pokud ti nevadí lepek, hodnotné mléčné výrobky pokud ti nevadí laktóza, něco málo oříšků a  semínek a nějaké ty luštěniny. Takhle nepřibereš. Pokud nebudeš jíst 5 kilo ovoce denně a půl kila oříšků denně :D

3 Bay Bay | Web | 29. května 2015 v 18:04 | Reagovat

Správnej přístup!! Měla bys něco jíst, přeci nechceš hladovět do konce života..
A neboj, určitě nepřibereš!! Možná první den, ale další dny se to zas srovná a budeš mít váhu v pohodě a budeš dál hezky hubnout! :) držím palce! :)

4 Lavender Lavender | Web | 29. května 2015 v 19:05 | Reagovat

Je super, že chceš hubnout zdravě :). A ta váha, to je dnešní, čili před monem :D. Výsledek uvidím až zítra ráno na váze :).

5 skinnygirldream skinnygirldream | Web | 29. května 2015 v 19:21 | Reagovat

Máš to moc hezký :) a ten přístup taky paráda. Snad ti tahle motivace zůstane, drž se :)

6 Eliška:3 Eliška:3 | Web | 29. května 2015 v 20:25 | Reagovat

tenhle přístup se mi hrozně líbí!
nesmíš hladovět, jez co chceš, když to nebude denně nezdravé :) máš perfektní pohyb, to se jen tak nevidí. Můžeš se najíst úplně bez výčitek a být se sebou naprosto spokojená! :)

7 Bella.M Bella.M | Web | 30. května 2015 v 11:17 | Reagovat

Jupí :)
Jsem ráda, že jsi to pochopila :D tohle trvá neskutečně dlouho hodně lidem a jsem za tebe moc ráda. Tady jde o to, abys zdravě jedla :) já taky nejsem ukázkový typ člověka, co denně nesní kousek čokolády, nwbo si nedá něco nezdravého, ale snažím se :) tak ti držím palce :) ono než se tělo adaptuje na ten nový režim tak ještě chvilku bude dělat zásoby až postupně, když mu budeš dávat pravidelný přísun jídla se bude zbavovat těch zásob. Až se nebude bát že zase nic nejíš no :) ale máš toho malinko♥ :)

8 Jess-ana Jess-ana | Web | 30. května 2015 v 16:15 | Reagovat

tak super ze ses najedla .D to je bezva ze to máš tak hezky srovnané !! !á bych si dala holandský řízek hned ...nedělej mi chutě .o)))
Hele a ten zadek na fotce je moc velkej na muj vkus, ty ho máš určitě mnohem menší  videla jsem tvou fotku !!! :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama